CaféTeatret fik ny ledelse efter 40 år d. 1. juli og var så skønne at vælge mig til at være deres nye medarbejder som bogholder og i efteråret også barselsvikar for den administrative leder.
Jeg startede 1. august (hvor alle andre også startede) med en masse opgaver hængende over hovedet – ingen vidste rigtigt hvor de skulle starte.
Nu er vi kommet næste to uger længere hen og kaos præger stadig vores hverdag. Men det er en skøn form for kaos: Lige fra spørgsmål som: hvorfor ringer denne her telefon ikke ud af huset, hvordan virker en portomaskine, hvem ringer man til når der mangler vand i vandhanen, hvem er vores forsikringsselskab når vi har fået 25 cm vand i hele kælderen, hvad mon der er bag denne dør…… til mails med spørgsmål som: må jeg holde min fest i jeres lokaler, hvorfor har jeg ikke fået min løn for juni, I mangler at betale for xxxxx som vi leveret i maj måned,….! Hver lille opgave bliver nemmere og nemmere for hver dag der går. Det er spændende, nyt og alle har energien i top.
Læs en lille artikel om mit nye teater HER
Første forestilling er “Det Normale liv” med premiere d. 8. september.